dimecres, 2 de febrer del 2022

El tio Eugenio y el tio Ribes

DADES DE LA FOTOGRAFIA DE MONCOFA I ELS MONCOFINS
LEMA    :  El tio Eugenio i el tio Ribes
LLOC     :  Moncofa
ANY        :   1960 
ORIGEN : Facebook MTV-

PERSONA/PERSONES:
01 En el gos-Eugenio Alemany
02 Dret- Vicente Martí Recatalá

COL·LABORACIONS:
Juan Alemany:
M'auelo Eugenio i el tio Ribes, el gos era de m'auelo,l'hi dien Monte.
Estarien pegant alguna escopetá pel terme,que tenia aficio.
El any,ni idea pero rondara finals dels 60.

Juan El Ribes Marti Marti
El tío ribes, en el teu permis Em la guarde tocayo fotaca
Marisa Franch Masià
Juan Alemany el tío Ribes es el pare d Vicen la d Caen?
Juan Alemany
Juan El Ribes Marti Marti sabrá mes respondre,no tinc ni idea de com lhi dien,pot ser Batiste, pero no ho tinc clar.
Vicentica Alemany Sales
Al tio ribes li dien vicente marti 
Juan El Ribes Marti Marti
Si aixina com díu vicentica, el tío sentó ribes, Vicente Martí Recatala, carinyosament "el tío barret"

 
 

 

COMENTARIS:
 
  
ENTRADES RELACIONADES:


NOTA:
Per participar més activament en el bloc, clica i sabràs com

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada